-----------------------------------------------------------------

باور کنید یا نه، عناوین و توضیحات شما در خصوص #اقامتگاه می‌تواند تفاوت معناداری در میزان #رزرو شما ایجاد کند و نحوه بازاریابی شما را تغییر دهد. عاملی که بسیاری از دارندگان تمایل به دست کم گرفتن آن دارند.

تیتر شما

عنوان اقامتگاه شما دومین قسمت مهم در لیست اجاره #اقامتگاه شماست. باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا علاقه و احساسات شما را برانگیزد، این بخش همچنین می‌تواند در ترغیب بیشتر مهمان به کلیک بر روی لیست و مشاهده آن به شما کمک کند.

‌عناوین باید:

  •  خاص
  • واضح و مختصر
  • باید تنها روی 1 چیز تمرکز کنید که مسافر متقاعد کند که بالاترین مرغوبیت را دارد ‌(بزرگترین و منحصر به فردترین مزیت بازاریابی شما).
  •  و از همه مهم‌تر بسیار خوب نوشته شده است.

‌از ذکر مواردی مانند تعداد اتاق یا قیمت ویژه اجتناب کنید.

این نوع موارد قبلاً در جستجو فیلتر شده است و به مسافران کمک نمی‌کند تا اقامتگاه شما به عنوان بهترین انتخاب آن‌ها باشد.

یک #عنوان_خاص برای اقامتگاه شما تنها منجر به کلیک‌های بیشتری به لیست شما ایجاد نمی‌شود، بلکه یک سابقه واضح و قوی را ایجاد می کند که به شما برای تغییر کلی نرخ رزرو کمک می‌کند.

 

ادامه دارد.

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت

  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف

  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی

  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند

  5. موتور بازاریابی شما ‌قسمت دوم ‌»

  6. موتور بازاریابی شما ‌قسمت سوم ‌»


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها